Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се дава ток на ГТВ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как се дава ток на ГТВ?

    Колеги, днес пробвах да дам ток на ГТВ-то че нещо акумолатора припадна,....след известно не каране
    И...закачам клемите.....другата кола работи...така около 15 мин..и никой в къщи
    има ли как да се подаде ток през двигателния отсек...че....си свалих сичката кожа по пръстите

  • #2
    Гледай сега Даниеле, така е както си го направил, но провери ли дали кабелите са в ред? За по сигурно хващаш двете щипки които ще закачаш на твоя акумулатор и ги близваш с език, ако резултата е , значи кабелите са ОК и търсиш другаде проблема. А сега сериозно, ако акумулатора ти е окъсил и 15 часа да го държиш пак резултата ще е такъв. Най-добре го сложи да се зареди за 12 часа и пак пробвай, защото тея машини нещо не понасят паднали акумулатори и на алтернатора му става лошо, като му се наложи да дава ток на двигателя и на умрял акумулатор.
    Last edited by VET; d.m.y г., 10:08.

    Comment


    • #3
      Първо, не само на ГТВ а на всяка кола като и се "дава ток" минусовия кабел от другата кола се слага на маса (на купето) на твоята, а не и двата на клемите.
      Второ, 9 от 10 комплекта кабели за тази процедура, които се продават на нашия пазар са пълен боклук и просто не стават. Има такива за по 10 лева комплекта и такива за по 120 лева комплекта, сещаш се кой вид става и кой не става.
      Трето, най-доброто, което може да се направи е наистина да се свали и да се сложи на зарядно както си му е реда, иначе ако покараш 20 минути и го оставиш, може после пак да не иска да запали.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
        Колеги, днес пробвах да дам ток на ГТВ-то че нещо акумолатора припадна,....след известно не каране
        И...закачам клемите.....другата кола работи...така около 15 мин..и никой в къщи
        има ли как да се подаде ток през двигателния отсек...че....си свалих сичката кожа по пръстите
        Ако правилно си подал ток от другата кола, би трябвало поне индикациите по таблото да светнат по-силно като дадеш на контакт. Евентуално фаровете трябва да работят. Ако това е така но стартерът не върти или се мъчи да завърти, вероятно се касае за калпави кабели на който само изолацията им е дебела (тези от 10 лв. за които говори и колегата). Но ако са свързани правилно, дори и с калпавите кабели за около 15 мин би трябвало в акумулаторът да се насъбере малко енергия за едно завъртане на стартара. Ако това не става, задължително трябва този акумулатор да го свалиш и включиш за няколко часа на зарядно устройство. Ако и тогава не се съвземе, нещата отиват към подмяна на акумулатор.

        PS Относно подаването на ток директно в двигателния отсек - едната клема някъде на сигурна връзка към корпуса на колата (клемата -) а клемата + на дебелия кабел, който е закачен на стартера.
        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:11.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Благодаря на всички! Акумолатора го смъкнах и се зарежда вече 6-ти час...ако е умрял поне има още година гаранция и ще го заменят....
          Сега остава да чакам
          Ще пиша какво е станало

          Comment


          • #6
            ГУТОООО!
            Даже при слагането на акумолатора обърках ''+'' и ''-'' имаше искри яко....
            Факт е обаче че всичко функционира правилно!!!
            Открих и как съм си изтощил акумолатора....
            С една дума колата не е за ЛУМПЕНИ Това е колеги, благодарности на отзовалите се!!!

            Comment


            • #7
              Е кажи как де, да не се прецака някой друг

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                Е кажи как де, да не се прецака някой друг
                Ами...релето за аварийните ми е фира....и тъкмо си монтирах новото стерео....и съм натиснал бутона.....и два или 3 дни колата е седяла все едно на аварийни ама ..не съвсем шото аварийните забиват...
                + единия мигач при смяната на габарити съм го вързал на единия халоген......
                Наистина ще спра пил да правя интервенций по колата
                Ето сега ме срам дано си доволен

                Comment

                Working...
                X